Terima Kasih Sayang

Assalamualaikum.. Jwb salam aku ngn baik

Tanggal 9 April tahun cicak, seorang mahasiswi telah melancong ke Antartika.. Tatkala tiba di sana, beliau telah tersilap menaiki feri lalu tiba di Penang.. Setibanya di Penang, begitu asyik melihat panorama Malaysia yg amat menarik.. Aku kate dah melancong kat Malaysia sudeyh.. Berbalik kpd citer asal.. Di Penang, beliau begitu rambang mata melihat barang2 yg di jual.. Al-maklumlah pmpuan.. Sume bnde dia nak.. Tapi yg best nye dia langsung x lupe kat bakal suaminya yg sedang sibuk blajar (tp byk masa dihabiskan ngn main game je).. Oleh itu, dgn sewenang-wenangnya beliau mmbelikan beberapa cenderamata yg berbntuk baju serta keychain..

Ribuan terima kasih yg x terhingga buatmu sayang :)

Mahasiswi yg ikhlas ngn pmberiannya

 Thnx 4 dis shirt yang.. i like it :)

 Keychain ni pon menarik.. thnx syg :)

Sebelum saya akhiri carutan ini, saya ingin berterima kasih kpd si dia kerana menemani saya ke pc fair.. Sronok berjumpa setelah sekian lama terpisah.. :)

0 Response to "Terima Kasih Sayang"

Catat Ulasan

Yg nk kne pukul