ɐʇɐʎu ƃʎ uɐnpuıɹǝʞ

Masuk hari ni, dah 3 bln aku x jmpe si dia.. Maklumlah, si dia da mengembara ke tempat yg jauh demi mndptkn sepinggan nasi ayam jawa.. Tapi, aku x kisah.. Aku masih boleh merenung gmbarnya di facebook tatkala terasa rindu.. Melihatkn mukanya yg comel, pipinya yg montel serta kepetahan dia berckp mmbuatkn aku terasa lebih rindu untuk menemuinya.. Maklumlah, si dia sering mmbuatkn aku tertawa dgn gelagatnya yg agak nakal.. Ape2 pon, aku mendoakan kebahagiaan si dia di sana..

inilah si dia, Wasi'ah yg berumur 1 tahun menetap di USA

*Kpd gadis2 sunti yg mmbaca petikan ini, harap anda semua tidak mmperasankan diri*

2 Response to "ɐʇɐʎu ƃʎ uɐnpuıɹǝʞ"

  1. Mzk says:
    23 Mac 2010 pada 5:13 PTG

    celaka ayat jiwang.. lu klu jumpa aq kat pasar jgan tegur tau..

  2. Tanpa Nama Says:
    23 Mac 2010 pada 10:31 PTG

    lu x puas ati ke ngn ayat aku? haha..
    aku x tegur ko kat pasar.. aku cume ckp "murtabak! murtabak! RM3 je bang!"
    said zaidi

Catat Ulasan

Yg nk kne pukul