Avian Traumatic

Hari ni kali pertama dalam sejarah melaka aku blajar ngn lecturer foreigner bagi subjek UNGS a.k.a University General Studies.. walaupon hanya 2.9% kata2 nya yg aku paham, namun aku tetap gembira blajar ngn dorg pasal dorg ni sporting.. x mcm sesetengah tenaga pengajar yg garang x tentu pasal, tapi kelulusan tahap diploma je.. kadang2 serabut gak aku blajar UNGS ni.. bkn ape, aku serabut pasal sem ni short sem je, tp nk kne 18 jam seminggu.. x termasuk lg assigment2 tuk setiap subjek UNGS.. adeyh..

sem ni aku nk wat perubahan sket.. aku nk blajar lagi rajin.. men game sehari 5 kali je (mcm solat gak la, wajib. hehe).. yg penting, aku nk score sem ni! (padahal markah x kire pon).. aku nk tebus balik CGPA aku sem lepas yg agak gampang berikutan UIA secara tiba2 menggubal akta memasukkan crdt hour ke atas EAP tanpa pengetahuan umum.. haiz!

ape2 pon, kpd kawan2 aku yg masih merangkak2 kat subjek foundation, aku doakan korg selamat berjaya.. banyakkn blajar.. kurangkan DOTA



manusia sentiasa mengharapkan yg terbaik dlm hidup diowg.
akibatnya terasa saket yg sgt bila gagal mencapai sesuatu.
apa2 takdir yg Allah kurniakan dkt aku,
aku akan cuba buat yg terbaik.
InsyaAllah.







2 Response to "Avian Traumatic"

  1. Tanpa Nama Says:
    22 Mac 2010 pada 4:29 PTG

    mcb... quote dr blog ak.. haizzz

  2. Musix Valley says:
    23 Mac 2010 pada 9:41 PG

    pdn muka hang.. haha

Catat Ulasan

Yg nk kne pukul