karnival anak gampang

dah 1796jam gua x update blog gua.. skang ni gua rasa ganjal sgt nk tekan2 keyboard.. maklumla, aku pndai main gitar je.. ainun(bkn nama sebenar) je yg pndai main keyboard.. maka hari ini tanggal seluar levi's aku, aku mengumumkan perancangan aku untuk berkahwin dgn diana daniel..


bersempena perkahwinan aku nnti, aku merancang untuk mmbuat satu kelainan.. aku bercadang untuk melakukan capoera bg menggantikan silat dihadapan pengantin.. memandangkan capoera saja x memadai, aku bercadang untuk menjemput juara pasukan breakdance peringkat kg. ulu tembeling bg memeriahkan lg suasana yg hambar..

namun, segala perancangan aku terbatal dek uia yg ngade2 wat karnival yg memaksa aku mkn wendy's 3 hari 3 mlm.. akibat drpd cafe2 yg ditutup, maka kadar pulang ke rumah sudah meningkat kpd 98.67%.. 45.8 kali gnda lebih tinggi drpd kadar pulang ke rumah bg hari2 biasa.. maka, di sini jelas lah, uia sengaja mengadakan karnival bg menggalakkn pelajar nya mkn di wendy's, atau lebih mudah dikatakan, uia sengaja mempromosi wendy's.. di mana mereka mungkin mndapat sedikit komisyen dprd tndakan mreka itu..

jd, adalah wajar bg uia menaikkan lg kadar elaun tetap serta elaun2 tambahan, seperti elaun jamming, elaun beli wayar LAN dan elaun tmbang pergi & balik ke mid valley.. seperti tahun2 yg sudah, para pelajar yg baru mahu mnjinak-jinak kn diri dlm sektor perniagaan bertungkus-lumus mmpromosi hasil kerja tgn mreka, iaitu ayam goreng KFC(kelantan fried chicken).. walaupun aku sebenarnya sudah agak bosan mkn kerana sudah hampir 20 tahun aku makan, aku tetap tabahkan diri untuk merasa kebab daging yg di jual di sebelah KFC itu..

mkn punya mkn, baru aku sedar... aku sedang bermimpi rupanya.. haih!

peringatan: aku menyeru pelajar uia untuk ramai2 kita memeriahkan mid valley pada minggu karnival ini.. harap maklum

0 Response to "karnival anak gampang"

Catat Ulasan

Yg nk kne pukul