akhirnya...

kerja2 eap yg x sudah2 ni wat aku x mampu meng'update' blog ku yg melalaikan ni.. seb baik aku dah anta.. ringan sket beban rasenye.. saat ni la aku nk smbut ngn wat bnde2 lagha.. kih3.. pape pon aku patut rase bersyukur ngn nikmat Allah yg bg aku kesempatan wat eap di saat mangkuk2 ayun bilik aku nyenyak dibuai mimpi basah..

kat sini aku nk citer sket kisah2 yg rancak di kontroversikan di uia.. bkn kisah tangkap basah ataupon kisah mak cik cleaner dicabul pak cik nepal.. ni berkenaan pak gad yg secara tibe2 'paw' duit bdk2 demi perbelanjaan dapur.. aku tau la uia hampir jatuh miskin pas rafest.. tp x yah la nk saman2 kami ni pak cik.. kami student.. nk pakai byk duit.. kami nk gak rase pakai sony aino cam faqih tu (bkn name sebenar).. tp bile da kne saman beratus2 rupiah.. hari2 ktaorg kne mkn siput sedut je.. haih!

so, in conclusion, pak gad should lessen their activity in saman2 org ni.. bak kate org, biar kami hidup merempat, asalkan kami x disaman (fawaz, 2010). maka dgn ini saya akhiri dgn "HENTIKAN SAMAN!!"..

assalamualaikum..

0 Response to "akhirnya..."

Catat Ulasan

Yg nk kne pukul