Mana Mungkin

Keadaan kaki kanan aku semakin teruk dari saat ke saat.. setiap jejak langkah mmbawa kpd kesakitan yg amat sgt.. hasrat aku untuk pergi ke kelas pada minggu terakhir ini terpaksa dilupakan.. plan kami untuk ceroboh mahalah pmpuan juga terpaksa ditangguhkan.. saat ini aku hanya mmpu meneropong mahalah pmpuan dari jauh sahaja.. mungkin suatu hari nnti aku berpeluang mengintai bilik awek cun?

tatkala bercerita pasal awek, semasa aku sdg mnjamu selera berlaukkan kijang goreng serta sup sendi semut, tiba2 dtg satu cahaya yg tah dari mana puncanya.. aku usha luar tingkap, owh awek ni rupanya.. dgn muka putih berseri, dia jln penuh ayu dpn aku, lalu pergi rembat 3 botol air berkarbonat*nk wat ape pon aku x tau*.. setelah hampir 8 jam mengusha dia, baru aku sedar dari keangauan.. haih! apsal aku usha dia lak ni? mntk maap lah wahai gadis.. skang aku hanya mahu mengabdikan diri kpd Allah s.w.t.

 
korg jgn salah sangka.. hati aku terkunci drpd wat dosa..
bkn terkuci drpd mncintai awek tu.. 

1 Response to "Mana Mungkin"

  1. Tanpa Nama Says:
    4 Februari 2010 pada 6:21 PTG

    mecintai jans?

Catat Ulasan

Yg nk kne pukul